Kloak

sewer

Vi ved, at din kloakmestervirksomhed værdsætter at give kunderne den bedst tænkelige service.
ServicePal hjælper dig med at give dine kunder en professionel og grundig service fra start til slut. Ved hjælp af ServicePal på iPad kan i give kunden den gennemsigtighed og dialog, de kræver.

I kan enten vælge at benytte de standardformularer der findes i ServicePal, eller I kan selv designe jeres egne formularer, som passer til lige netop jeres kloakmestervirksomheds behov.

Tilbudskladde

ServicePal gør det muligt for dig, at give dine kunder en tilbudskladde med et professionelt udseende og dit virksomhedslogo.
På den måde kan du give kunden et overblik over det arbejde, der skal udføres. Dette kan gøres på stedet, og efterfølgende kan du sende kladden til kunden til godkendelse. Du vil altså kunne indtaste det aftalte arbejde på stedet, så der ikke opstår forglemmelser og misforståelser. Det skaber det bedste grundlag for et godt samarbejde og viser hvor professionel og effektiv din kloakmestervirksomhed er.

Standardtilbudskladden giver dig mulighed for at anføre jobbeskrivelse, lokation, kundens kontaktinformationer og betalingsinformation.

Der er også mulighed for at beskrive del-opgaver med informationer om timer/underentreprenør, materialer/opmåling, udregning af estimater. Sidst er der mulighed for at tage fotodokumentation eller selv udføre tegninger ved hjælp af din iPad.

Tilbuddet kan e-mailes til kunden ved et enkelt klik. Hvorefter kunden modtager et udførligt tilbud med et professionelt udseende.

Arbejdsrapport- Kloakinstallationer 4K05

Arbejdsrapporten kan udfyldes på jobbet, mens arbejdet finder sted. På den måde undgås fejl og misforståelser, og medarbejderen klarer  rapporteringen nemt, hurtigt og helt papirløst.
I arbejdsrapporten udfyldes informationer om kunde, arbejdssted, dato og montør automatisk. Herefter kan medarbejderen udfylde informationer om anlægs og opgavetype.

Derefter kan der udfyldes information om forundersøgelse, montagekontrol, udførelseskontrol, slutkontrol, drift og vedligehold og sagens afslutning.

Til sidst kan medarbejderen underskrive arbejdsrapporten og tage billeder til dokumentation.

Alt dette kan gøres nemt og hurtigt via iPad. På den måde kan arbejdsrapporten fremfindes af en kollega, der hurtigt kan orientere sig om sagen.

kloak_brug