EL

el

I din elinstallationsvirksomhed har du travlt med at betjene dine kunder hurtigt, effektivt og omhyggeligt.

Vi ved også, at tilfredse kunder er dit levebrød, og at du derfor har brug for at give dine kunder den gennemsigtighed de fortjener gennem hele processen.

Derfor mener vi, at ServicePal er et uundværligt værktøj til din elinstallations virksomhed.
Når du og dine medarbejdere bruger ServicePal, kan I nemt og hurtigt give kunden tilbud på stedet og meget mere.
Du vælger selv, om I skal anvende ServicePals standardformularer, eller om I vil designe jeres egne formularer, der passer til lige præcis jeres elinstallationsvirksomhed med jeres logo og design.

Eftersyn og afprøvning før idræftsætning

I formularen til eftersyn og afprøvning af idriftsætning udfyldes kunde og job oplysninger automatisk, så medarbejderne slipper for ekstra tastearbejde. Herefter kan du udfylde informationer om kontrollen som eksempelvis informationer om beskyttelse mod stød, brandsikkerhed, polaritetsprøve og isolationens modstand. Ud fra hver information kan der angives dato og underskrift på elinstallatør.
Nederst på formularen har du mulighed for at tage billeder til dokumentation. Billederne kan nemt tages med din iPad, og  de vil derefter indgå som en del af formularen.

el_brug

 

Fejlrapport- SKS system

ServicePal har gjort det nemt for dig og dine medarbejdere at udfylde en SKS formular. I formularen kan der indtastes informationer om fejlen og korrektion af denne. Til sidst er der igen mulighed for at fotografere med iPad’en til dokumentation. I slipper altså for unødigt papirarbejde og har det hele samlet på iPad.

elfejlrapportml

Slutkontrol ved mindre installationer

Vi ved, at mindre installationer også kræver grundig dokumentation. Det behøver dog ikke at tage tid. Elinstallatøren kan lynhurtigt taste de nødvendige informationer, mens han er på jobbet, så det sker korrekt. På den måde kan han bruge tiden på det, han gør bedst, nemlig at yde service til kunden.

I formularen udfyldes informationer om kunde, arbejdssted og montør automatisk. Herefter kan der afkrydses generelle informationer om installationen til kunden. Det kan eksempelvis være om isolationsprøve, spændingsmåling og funktionsprøve.
Her kan også noteres, om kunden har fået den nødvendige information og dokumentation om installationen. På den måde vil der skabes overblik, og kunden vil opleve din elinstallationsvirksomhed som værende professionel og struktureret.

Der kan også udfyldes information om tavler, installation, lavvoltsbelysning, beskyttelsesledere og udligningsforbindelser.
Du også tilrette formularen, så den giver medarbejderne mulighed for at udfylde de informationer, som passer ind i din elinstallationsvirksomhed.

Kontrollen gemmes på iPad, men kan også ses af de andre medarbejdere i virksomheden, så de hurtigt kan orientere sig om sagen, hvis det skulle blive nødvendigt.


Tilbudskladde

ServicePal gør det muligt for dig, at give din kunde en tilbudskladde med et professionelt udseende og dit virksomhedslogo.
På den måde kan du tilføje det arbejde, du aftaler med kunden skal udføres. Du kan dermed straks sende kunden tilbudskladden til godkendelse, hvilket vil vise hvor professionelt og effektivt din elinstallationsvirksomhed arbejder.

Standardtilbudskladden giver dig mulighed for at anføre jobbeskrivelse, lokation, kundens kontaktinformationer og betalingsinformation.

Der er også mulighed for at beskrive del-opgaver med informationer om timer/underentreprenør, materialer/opmåling, udregning af estimater. Her er der igen mulighed for at tage fotodokumentation eller selv udføre tegninger ved hjælp af iPad.

Opret gratis konto